講價成功 – 好開心

早前聽同事講, “好似太陽咁溫暖”既養陰丸原來不是專for女士的~ 它是可以益氣健脾、適用咳嗽𢉘多、脾胃虛寒… (萬能啦) 於是我便去買罐試下~

去到專門店門口, 發現側面有間”萬零”, 於是便入內格價 $290 for 2 (24pcs)先, 再入專門店~
怎知專門店價錢比較貴($165/24pcs). 正當我想走回萬零時, 店員跟我說:

店員A: 現在很平
me: 哦
店長(應該是): 平點給你; 買3送1(total 4罐)
me: 4罐?! 有排都食吾完…
店長: 咁你想點?
me: 2罐幾錢?
店長: $145 1罐給你
me: (在想)
店員B: 已經好平了
me: 萬零一樣價喎!
店長: 咁還差什麼?
me: 人地有績分囉
店長: 咁啦, 送多6粒
me (心諗): 咁好?! 買48粒, 再送6粒, 好抵喎!

Finally, 我就買左啦 突然覺得很有成就感 (只是我覺得他們當我是自由行 -> 背著背襄, 又手拎著一個大袋 -> 裝著剛買的新背襄; 臨走還問我: 是不是”回去”啦? well…)

Leave a Reply

