開心週末

這幾天真開心~ 大朋友特別替我等電視安裝師傅, 真感動~~ 第2天又跟我一起坐船到hk~ 雖然船遲了很多才開, 但有大朋友陪我, 沒關係

下午去了旺角學貼鑽 – bling bling~  第一件的制成品~ 還算不錯吧?

晚上很冷呢~ 大朋友又帶我到tst吃芝士火鍋~ 真的甜入心  他永遠都選我愛的, 我想試的~~~

接著第2天, 又跟我到深水埗買bling bling材料, 我左選右選, 除了買到心頭好. 大朋友等了我很久呢, 又再感動

Leave a Reply

